СКЛАД МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ:
Дергунова Лариса Миколаївна – голова комісії - викладач математики вищої категорії, «старший викладач» .
Клещенко Ірина Миколаївна – викладач інформатики вищої категорії, «старший викладач».
Патерило Тетяна Миколаївна – викладач фізики та аснрономії вищої категорії.
Тротнер Вікторія Василівна – викладач біології, географії вищої категорії.
Купчина Юлія Ігорівна – викладач хімії другої категорії.
Маляренко Вікторія Вікторівна – викладач інформатики та інформаційних технологій другої категорії.
Таран Катерина Володимирівна – викладачматематики, спеціаліст.
Макуха Ольга Сергіївна – майстер виробничого навчання за професією "Оператор компютерної верстки".
Бєлова Ольга Володимирівна – майстер виробничого навчання за професією "Оператор компютерної верстки".
ТЕМИ САМООСВІТИ ЧЛЕНІВ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ:
ДЕРГУНОВА Л.М.. – «Стимулювання творчої активності учнів на уроках математики шляхом використання інноваційних технологій».
КЛЕЩЕНКО І.М. - «Впровадження інформаційних та інноваційних технологій при вивченні інформатики для створення умов різнобічного розвитку особистості».
ПАТЕРИЛО Т.М. – «Формування знань та навичок учнів через використання методу проектів за допомогою стандартних інформаційних технологій на уроках фізики».
ТРОТНЕР В.В. - «Використання інтерактивних методів на уроках біології».
КУПЧИНА Ю.І. – «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійно-теоретичній підготовці».
МАЛЯРЕНКО В.В. – «Застосування інноваційно-комунікаційних технологій на уроках комп’ютерних дисциплін».
ТАРАН К.В. – «Використання нестандартних форм роботи під час перевірки якості знань учнів».
МАКУХА О.С. – «Розвиток творчого мислення учнів ПТНЗ на заняттях виробничого навчання».
БЄЛОВА О.С. – «Творчі завдання – засіб активізації пізнавальної діяльності учнів».
ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ
Вересень
1. Аналіз роботи МК за 2013-2014 н.р.
2. Вивчення та обговорення нормативних документів щодо викладання предметів природничо-математичного циклу в 2014-2015н.р.
3. Вивчення навчальних програм з предметів. Зміни в програмах і підручниках.
4. Обговорення: дотримання єдиного мовного режиму та критеріїв оцінювання учнів.
5. Опрацювання: Інструкція ведення журналу теоретичного навчання; ведення журналу гурткової роботи; ведення журналу з ТБ.
6. Огляд методичної літератури.
Жовтень
1. Підготовка та проведення моніторингу якості знань учнів за курс 9-річної школи.
2. Підготовка та проведення відкритого уроку з інформатики та алгебри в рамках засідання міської методичної секції.
3. Вироблення низки заходів по вивченню системи роботи викладачів, що атестуються.
4. Обговорення методичної розробки "Нетрадиційні форми навчання".
5. Проведення предметних олімпіад з математики, фізики, хімії, біології, інформатики.
Листопад
1. Підготовка та проведення декади природничо-математичних дисциплін.
2. Проведення відкритого уроку з хімії.
3. Обмін досвідом: "Інноваційні методи та технології на уроках хімії".
4. Обмін досвідом: "Використання інтерактивних технологій на уроках біології".
5. Відкрите засідання МК: "Засідання чайного клубу".
6. Обговорення методичної розробки: "Нестандартний урок. Структура та метода проведення".
7. Огляд методичної літератури.
Грудень
1. Участь в обласному конкурсі серед викладачів фізики "Віртуальний фестиваль методичної майстерності".
2. Проведення відкритого уроку з інформаційних технологій та спецтехнології "Електричний привід і системи автоматичного керування".
3. Проведення підсумкових контрольних робіт за І семестр.
4. Обговорення методичної розробки "Використання інноваційних технологій на уроках інформатики".
5. Обговорення методичної розробки "Інтерактивне навчання на уроках фізики".
6. Подорож сторінками фахових газет і журналів.
Січень
1. Аналіз якості знань учнів за результатами підсумкових атестацій за І семестр з математики, фізики, хімії, біології, інформатики.
2. Виконання навчальних планів і програм за І семестр. Ведення облікової звітної документації.
3.Затвердження тематики засідань, методичних розробок, доповідей, відкритих уроків на ІІ семестр.
4. Підготовка та проведення відкритого уроку з фізики.
5. Огляд методичної літератури.
Лютий
1. Поведення відкритого уроку з біології: "Двомембранні органели" з використанням проектної технології.
2. Обмін досвідом: "Особливості проведення краєзнавчої роботи в ліцеї".
3. Обговорення методичної розробки "Рольова гра як форма інноваційних технологій".
Березень
1. Проведення відкритого уроку з математики.
2. Обговорення методичної розробки "Сутність і види інтерактивних методів навчання".
3. Обмін досвідом з фрагментами уроків "Вивчення пізнавальних інтересів та формування творчої активності на уроках фізики".
4. Підготовка та проведення виховного заходу до Дня 8-Березня.
5. Вивчення новинок методичної літератури, огляд газет та журналів.
Квітень
1. Творчі звіти викладачів з проблеми, над якою вони працюють.
2. Підготовка матеріалів до ДПА з математики, фізики.
3. Підготовка завдань та проведення підсумкової тематичної атестації з математики, фізики, хімії, географії, інформатики.
4. Обговорення методичної розробки "Креативна освіта на уроках хімії".
5. Обговорення методичної розробки "Позаурочна і позакласна робота з географії".
Травень
1. Підготовка та проведення підсумкових контрольних робіт з базових дисциплін (І курс).
2. Обговорення методичної розробки "Впровадження нових технологій під час викладання хімії як засіб розвитку інноваційної особистості".
3. Подорож сторінками фахових газет і журналів.
Червень