Зміст праці в сучасних умовах вимірюється
не тільки ступенем його інтенсивності, але і рівнем прояву творчості. Причому
спостерігається об'єктивна тенденція — з розвитком суспільства інтенсивність і
кількість фізичної праці убуває, а інтелектуального, творчого зростає.
Змінюється і оцінка праці та працюючого. Все більшу суспільну значущість
набуває творча праця, а значить і творчо працююча людина.
У гуртках учні конструюють, виготовляють моделі і
макети нової техніки, пристосування, забезпечуючи високу якість виробів,
навчально-наочних посібники, модернізують устаткування навчальних майстерень.
Завдяки цьому розширюється їхній світогляд, формуються практичні навички та
вміння, стійкий інтерес до одержуваної професії, виробляються вольові прагнення
подолання труднощів, формується прагнення постійного підвищення рівня технічних
знань, до творчого пошуку.