МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА: «Застосування новітніх технологій в особистісно орієнтованому навчанні»
Теми самоосвіти:
1.Совдагарова Л.Б. «Введення в навчальний процес новітніх технологій
навчання, які органічно поєднуються із традиційними формами та методами»
2. Бондаренко К.І. «Індивідуалізація навчання з особисто зорієнтованим підходом в
навчально-виховному процесі»
3. Потапов Г.М. «Використання під час уроку новітніх технологій, які
дають змогу учневі вибирати найбільш значущі для нього вид та форму навчального
змісту»
4. Кравченко Ю. В. «Особистісно орієнтоване навчання – організація навчання
на засадах глибокої поваги до особистості вихованця»
5. Курбацька В.М. «Принцип максимального наближення навчального матеріалу
до реалій життя та майбутньої професії «Електромонтер з ремонту та
обслуговування електроустаткування»
6. Шишова С.В. «Виявлення та активне використання індивідуальних особливостей у навчальній
та виробничій діяльності»
7. Подвалюк В.М. «Організація навчально-виховного процесу таким чином, щоб
центром навчання стала б особистість учня, його самобутність і самоцінність»
8. Меренкова В.В. «Створення максимально спиятливих умов для розвитку і
саморозвитку особистості учні при використанні новітніх технологій»
9. Цегельський В.І. «Педагогічна підтримка та використання новітніх
технологій при навчанні, які призвані максимально розвивати власні позитивні
задатки учнів, розкривати творчий інтелектуальний потенціал»
10. Образко А.С. «Поєднання колективних та індивідуальних форм навчальної
роботи учнів на уроках виробничого навчання з використанням мультимедійної
техніки»
11. Ужва Я.М. «Заохочення прагнень учня знаходити свій спосіб роботи (вирішення
завдання), аналізувати способи роботи
інших учнів під час уроку, вибирати й засвоювати більш раціональні»
12. Передерій С.П. «Пошук нових підходів до організації навчально- виховного
процесу, здатних перетворити традиційний навчальний заклад на особистісно
орієнтований»
13. Пивовар Н.П. «Сприяння саморозвитку особистості при використанні
особистісно орієнтованого навчання»
14. Горбачевська Л.М. «Формування позитивної мотивації до пізнавальної
діяльності самопізнання, самореалізації та самовдосконалення в межах
соціокультурних і моральних цінностей»
15. Новоточинова О.С. «Особистісний підхід – послідовне ставлення сучасного педагога до вихованця, як до
особистосі,самосвідомого і самовідповідального субьєкта власного розвитку.»
1. |
Інформація
про виконання рішень попереднього засідання МК |
2. |
Аналіз
результатів успішності та якості знань учнів за І семестр 2013-2014 н.р. |
3. |
Обговорення
стану підготовки кабінетів та майстерень |
4. |
Ознайомлення
з інструктивно-методичними рекомендаціями з базових дисціплин |
5. |
Ознайомлення
з новинками фахової періодичної преси та новинками методичної літератури |
6. |
Організація
наставництва, надання допомоги молодим педагогічним працівникам у підготовці
і проведені уроків, позаурочних заходів |
Лютий
1 |
Інформація
про виконання рішень попереднього засідання МК |
2. |
Методи
стимулювання навчальної діяльності учнів |
3. |
Проблеми
й основні шляхи впровадження в освітній процес компютерних технологій. |
4. |
Прийняти
участь в міській оліпіаді електротехнічного напрямку |
Березень
1. |
Інформація
про виконання рішень попереднього засідання МК |
2. |
Розробка
окремих тем, уроків, розділів програм, розв'язування завдань державних
підсумкових атестацій |
3. |
Затвердження
білетів для проведення ДПА в групі № 5 «Електромонтер з ремонту та
обслуговування електроустаткування» зі спецтехнології |
4. |
Робота
з творчо обдарованими учнями |
Квітень
1. |
Інформація
про виконання рішень попереднього засідання МК |
2. |
Підготовка
аналітичних матеріалів, щодо подальшого впровадження в навчальний процес
технічних засобів навчання |
3. |
Ознайомлення
з новинками фахової переодичної преси та новинками методичної літератури |
4. |
Обговорення
та затвердження білетів для проведення ДПА для учні школи № 31 з предмету
«Технології» |
Травень
1. |
Інформація
про виконання рішень попереднього засідання МК |
2. |
Контроль за якістю розробки робочих навчальних програм
та навчально-методичних матеріалів |
3. |
Ознайомлення, вивчення й аналіз підручників та
вироблення рекомендацій і заходів щодо їх впровадження в навчально-виховний
процес, звіти про апробацію підручників |
4. |
Вивчення та впровадження в практику роботи кращого
досвіду окремих викладачів |
5. |
Підготовка до проведення Державної кваліфікаційної
атестації |
Червень
1. |
Інформація
про виконання рішень попереднього засідання МК |
2. |
Консультування викладачів та майстрів виробничого навчання
з різноманітних напрямків методичної роботи та впровадження інноваційних
педагогічних технологій |
3. |
Розробка
заходів із підвищення ефективності навчально-виховного процесу, дотримання
державних стандартів освіти |
4. |
Підготовка навчальної документації щодо
комплексно-методичного забеспечення на 2014-2015 н.р. |